torsdag 5. april 2012

Dette er meg.

Hei, jeg er en 161 cm høy jente, som er født 231097 på Lillehammer, men som nå har forvillet seg hit til Hvaler. Jeg har en tvillingsøster, en stebror(12) og en halvsøster(5mnd)
Siden dette kanskje ikke er så interresant, så kan jeg jo si at jeg er politisk aktiv i Unge Høyre, spiller volleyball og driver med teater.Jeg er også kristen, men ikke super-kristen. Jeg bare tror på en skaper.
Meg som spiller Pauline i Brottungær sommeren 2011
Det som teller mest, det er ditt smil!
Dette er forresten verdens kuleste bestevenn, som heter Naomi. Hun er virkelig det eneste mennesket det føles 110% riktig å være 110% meg selv sammen med.
Østfold Unge Høyre på Unge Høyres landskonferanse 2012 (vi er flere, men det var bare vi som dro).




Jeg har hatt en halv milliard blogger før denne, men tenker at dette blir min endelige. Jeg er en av de mange som ikke takler blogg.no lenger. Blogspot, jeg er frelst! Jeg blogger kun hvis jeg har noe fornuftig å si. Dvs: Dere slipper "dette spiste jeg i dag"-blogging. Sånn blogging svir virkelig i øynene.

Håper noen vil lese det jeg skriver:')

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar